Književno publicistička sekcija
Radom u sekciji se kod učenika razvija:
- bolja dikcija i izražajnost
- samostalni istraživački rad
- veština pisanja i izražavanja,
- pobuđuje sklonost ka novinarstvu
- proširuje znanja iz jezika i književnosti.
Kroz sekciju učenici su angažovani u izdavanju časopisa „Sunce“ i u organizaciji priredbi u okviru škole. Pripremaju se za opštinska takmičenja u recitovanju i izradi literarnih radova
na zadatu temu.
Sekciju vodi Jelena Korolija i Srećko Đurić, nastavnici srpskog jezika.
Sekcija engleskog jezika
Radom u sekciji kod učenika se razvija:
- ljubav prema stranom jeziku
- samostalnost u radu
- sposobnost prevođenja tekstova
- bogaćenje rečnika
- izražajno čitanje i konverzacija.
Sekciju vodi Anđelka Bajić, nastavnik engleskog jezika.
Esperanto sekcija
U našoj školi međunarodni jezik-esperanto izučava se od 1921. godine. Izvodi se u dve grupe učenika. Prvu grupu čine učenici koji se prvi put susreću sa jezikom, a drugu grupu učenici koji su već savladali elemente programa. U okviru sekcije organizuje se kviz znanja iz oblasti esperanta i priprema učenika za razne priredbe u školi i van nje.
Sekciju vodi Dragana Nikolić.
Istorijska sekcija
Radom u sekciji kod učenika se razvija:
- popularizacija predmeta
- samostalnost u radu
- proširenje znanja iz istorije
- orjentacija na 2D i 3D ilustracijama i reljefnim prikazima
- popularizacija predmeta kroz rad na časopisu „Naša istorijska riznica“
- interesovanja za posetu muzejima i arhivima
Sekciju vodi Miodrag Janković, nastavnik istorije.
Geografska sekcija
Radom u sekciji kod učenika se razvija:
- interesovanja slepe i slabovide dece za upoznavanje prostora i prostornih sadržaja
- sposobnost da koriste geografske karte i reljefne prikaze-makete, radi lakšeg savlađivanja gradiva
- upoznavanje sa bližom i daljom okolinom
- sposobnost da samostalno stiču geografskih znanja kako bi lakše mogli da razumeju društvene, ekonomske i političke pojave i procese na prostoru Srbije, kao i na globalnom nivou.
Sekciju vodi Jasna Tomić, nastavnik geografije.
Biološka sekcija
Radom u sekciji kod učenika se razvija:
- popularizacija predmeta
- samostalnost u radu
- ekološke svesti o životnoj sredini
- zdravstvena kultura
- norme ponašanja koje obezbeđuju humane odnose među ljudima
- interesovanja za posetu muzejima
Sekciju vodi Gordana Drmić-Glišić, nastavnik biologije.
Likovna sekcija
Radom u sekciji kod učenika se razvija:
- popularizacija predmeta
- popularizacija istorijskog razvoja likovne umetnosti
- samostalnost u radu
- interesovanje za stvaralački rad na polju umetnosti
- interesovanje za posete galerijama i muzejima
- upoznavanje i ovladavanje različitim likovnim tehnikama i materijalima.
Članovi likovne sekcije učestvuju u estetskom uređenju škole i njene okoline, u pripremanju i opremi izložbi i raznih drugih manifestacija.
Sekciju vodi Gorana Škondrić-Tekelerović, nastavnik likovne kulture.
Sekcija „Domaća radinost“
Radom u sekciji kod učenika se razvija:
- estetsko vaspitanje učenika
- razvoj radnih i higijenskih navika
- ljubav prema radu
- upoznavanje sa različitim tehnikama (pletenje, tkanje, izrada tapiserija, vez i kukičanje)
- razvoj samostalnosti u održavanju odeće i poslovima u domaćinstvu
Sekciju vodi Gorana Škondrić-Tekelerović, nastavnik likovne kulture.
Sportska sekcija
Radom u sekciji kod učenika se razvija:
- popularizacija predmeta
- interesovanje za sport i da se njime organizovano bave
- razvija znanja iz različitih sportskih oblasti
- kroz sportsku sekciju vrši se priprema za sportska takmičenja.
Sekciju vode Branislava Garunović i Nikola Stekić, nastavnici fizičkog vaspitanja.
Šahovska sekcija
Radom u sekciji kod učenika se razvija:
- popularizacija šaha
- sticanje znanja o drevnoj igri
- (igranjem šaha razvija se) memorija, orijentacija, fina motorika i mikroorijentacija (kod učenika oštećenog vida)
- (priprema za takmičenje). Učenici se kontinuirano pripremaju za takmičenja
Sekciju vode Jovan Blečić, Tatjana Vasin i Dragiša Kovačević.
Tehnička sekcija
Radom u sekciji kod učenika se razvija:
- krupna i fina motorika
- spretnost
- motorička snaga i koordinacija pokreta
- upoznavanje i samostalna obrada prirodnih materijala (glina, drvo, karton, metal)
- ispravna i samostalna upotreba električnih uređaja u radionici, njihovo pravilno čišćenje i održavanje.
Najbolji radovi učenika se postavljaju na prodajnim izložbama za Dan škole i drugim prigodnim svečanostima.
Sekciju vodi Milan Perišić.
Hor,orkestar i grupe pevača
Radom u sekciji kod učenika se razvija:
- interesovanje i ljubav prema muzici
- muzički potencijal učenika
- upoznavanje sa različitim muzičkim stilovima
- slušna pažnja i slušno pamćenje.
Kroz ovu delatnost učenici uz pomoć profesora pripremaju program za kulturnu i javnu delatnost škole: školske svečanosti, takmičenja i druge javne nastupe.
Sekciju vodi Dragan Videnović, nastavnik muzičke kulture.
Sekcija „Stimulacija zvukom“
U sekciji se razvijaju verbalne sposobnosti slepog deteta, mašta, kreativnost, motivacija i orjentacija po zvuku.
Stimulacijom zvuka se podstiče
- sposobnost slušanja, slušna pažnja, slušno pamćenje, određivanje zvučnog izvora i diskriminacija zvukova različitog porekla i intenziteta
- adekvatna reakcija na zvuk imitiranjem, gestikulacijom, mimikom, govorom
- prepoznavanje jednostavnih zvukova (ljudskih glasova, radnji, mesta koje posećujemo, kućnih aparata, životinja, vremenskih promena)
- radoznalost
Sekciju vodi Antonović Snežana