Књижевно публицистичка секција
Радом у секцији се код ученика развија:
- боља дикција и изражајност
- самостални истраживачки рад
- вештина писања и изражавања,
- побуђује склоност ка новинарству
- проширује знања из језика и књижевности.
Кроз секцију ученици су ангажовани у издавању часописа „Сунце“ и у организацији приредби у оквиру школе. Припремају се за општинска такмичења у рецитовању и изради литерарних радова
на задату тему.
Секцију води Јелена Королија и Срећко Ђурић, наставници српског језика.
Секција енглеског језика
Радом у секцији код ученика се развија:
- љубав према страном језику
- самосталност у раду
- способност превођења текстова
- богаћење речника
- изражајно читање и конверзација.
Секцију води Анђелка Бајић, наставник енглеског језика.
Есперанто секција
У нашој школи међународни језик-есперанто изучава се од 1921. године. Изводи се у две групе ученика. Прву групу чине ученици који се први пут сусрећу са језиком, а другу групу ученици који су већ савладали елементе програма. У оквиру секције организује се квиз знања из области есперанта и припрема ученика за разне приредбе у школи и ван ње.
Секцију води Драгана Николић.
Историјска секција
Радом у секцији код ученика се развија:
- популаризација предмета
- самосталност у раду
- проширење знања из историје
- орјентација на 2Д и 3Д илустрацијама и рељефним приказима
- популаризација предмета кроз рад на часопису „Наша историјска ризница“
- интересовања за посету музејима и архивима
Секцију води Миодраг Јанковић, наставник историје.
Географска секција
Радом у секцији код ученика се развија:
- интересовања слепе и слабовиде деце за упознавање простора и просторних садржаја
- способност да користе географске карте и рељефне приказе-макете, ради лакшег савлађивања градива
- упознавање са ближом и даљом околином
- способност да самостално стичу географских знања како би лакше могли да разумеју друштвене, економске и политичке појаве и процесе на простору Србије, као и на глобалном нивоу.
Секцију води Јасна Томић, наставник географије.
Биолошка секција
Радом у секцији код ученика се развија:
- популаризација предмета
- самосталност у раду
- еколошке свести о животној средини
- здравствена култура
- норме понашања које обезбеђују хумане односе међу људима
- интересовања за посету музејима
Секцију води Гордана Дрмић-Глишић, наставник биологије.
Ликовна секција
Радом у секцији код ученика се развија:
- популаризација предмета
- популаризација историјског развоја ликовне уметности
- самосталност у раду
- интересовање за стваралачки рад на пољу уметности
- интересовање за посете галеријама и музејима
- упознавање и овладавање различитим ликовним техникама и материјалима.
Чланови ликовне секције учествују у естетском уређењу школе и њене околине, у припремању и опреми изложби и разних других манифестација.
Секцију води Горана Шкондрић-Текелеровић, наставник ликовне културе.
Секција „Домаћа радиност“
Радом у секцији код ученика се развија:
- естетско васпитање ученика
- развој радних и хигијенских навика
- љубав према раду
- упознавање са различитим техникама (плетење, ткање, израда таписерија, вез и кукичање)
- развој самосталности у одржавању одеће и пословима у домаћинству
Секцију води Горана Шкондрић-Текелеровић, наставник ликовне културе.
Спортска секција
Радом у секцији код ученика се развија:
- популаризација предмета
- интересовање за спорт и да се њиме организовано баве
- развија знања из различитих спортских области
- кроз спортску секцију врши се припрема за спортска такмичења.
Секцију воде Бранислава Гаруновић и Никола Стекић, наставници физичког васпитања.
Шаховска секција
Радом у секцији код ученика се развија:
- популаризација шаха
- стицање знања о древној игри
- (играњем шаха развија се) меморија, оријентација, фина моторика и микрооријентација (код ученика оштећеног вида)
- (припрема за такмичење). Ученици се континуирано припремају за такмичења
Секцију воде Јован Блечић, Татјана Васин и Драгиша Ковачевић.
Техничка секција
Радом у секцији код ученика се развија:
- крупна и фина моторика
- спретност
- моторичка снага и координација покрета
- упознавање и самостална обрада природних материјала (глина, дрво, картон, метал)
- исправна и самостална употреба електричних уређаја у радионици, њихово правилно чишћење и одржавање.
Најбољи радови ученика се постављају на продајним изложбама за Дан школе и другим пригодним свечаностима.
Секцију води Милан Перишић.
Хор,оркестар и групе певача
Радом у секцији код ученика се развија:
- интересовање и љубав према музици
- музички потенцијал ученика
- упознавање са различитим музичким стиловима
- слушна пажња и слушно памћење.
Кроз ову делатност ученици уз помоћ професора припремају програм за културну и јавну делатност школе: школске свечаности, такмичења и друге јавне наступе.
Секцију води Драган Виденовић, наставник музичке културе.
Секција „Стимулaциja звукoм“
У секцији се развијају вербалне способности слепог детета, машта, креативност, мотивација и орјентација по звуку.
Стимулацијом звука се подстиче
- способност слушања, слушна пажња, слушно памћење, одређивање звучног извора и дискриминација звукова различитог порекла и интензитета
- адекватнa реакцијa на звук имитирањем, гестикулацијом, мимиком, говором
- препознавање једноставних звукова (људских гласова, радњи, места које посећујемо, кућних апарата, животиња, временских промена)
- радозналост
Секцију води Антоновић Снежана